Snart ledig!

Nu bryter jag min bloggtorka;) Har jobbat mycket den sista tiden så har inte riktigt haft  inspiration till att blogga.. Idag jobbar jag på Öland 14-22 sen är jag ledig onsdag torsdag! Ska bli riktigt skönt! Framför allt ska jag passa på att träffa vänner och familj, det var ett tag sen jag såg nån annan än mina jobbarkompisar och Mathias.. Iofs är det inte så lite men saknar Moa, Lisa och lilla Alexander!

Onsdagen kommer ägnas åt shopping, jag och Linda från jobbet ska ta en roadtrip ner till Kristianopel där det ligger en Marimekko butik, jag hoppas kunna hitta gardintyger, vill byta ut samtliga gardiner som vi haft sen vi flyttade in.. Att sy gardinerna blir en helt annan femma då jag förmodligen är Sveriges sämsta handarbetare men Linda har lovat att hjälpa mej så det kommer bli kanon! På torsdag fyller min underbara vän Moa 25 år så då blir det tårta och presenter hemma hos henne=)



Jag o Moa, vänner för alltid!

Nu blir det snart frulle o sen jobb!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: pumba

haha.. jag kommer fortfarande ihåg när vår syslöjdslärare Inga-Lisa mobbade doig för att du inte kunde sticka "det ska alla tjejer kunna". Hon var galen!! Du kommer väl till Moa på fredag? Puss

2009-07-28 @ 12:06:20
URL: http://ciccet.blogg.se/
Postat av: an

2009-07-28 @ 22:43:57
Postat av: Lisa

Oj ska du ut dit o kika gardiner? Hoppas du hittar några snygga, men det gör du nog :D Idag kan du ta lååång sovis, skönt!! Hörs sen då pusspuss bumsan min <3

2009-07-29 @ 09:25:54
URL: http://lisamelton.blogg.se/
Postat av: Moa

Njut av dina lediga dagar nu vännen !

Imon fyller jag år !!!!!!!!!!!!

PUSSEN

2009-07-29 @ 14:14:07
URL: http://wishuponadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0