Resan är bokad!

Det blev hotellet vi ville, Aquamarine i Hurghada! Den 19 november lämnar vi kalla Sverige för en veckas sol och bad! Känns helt underbart då vi knappt träffas om dagarna eftersom vi jobbar så olika tider. En tvådagars tur till Kairo är också inbokad=) Har alltid velat se pyramiderna, känns som ett måste när man är i Egypten!

På den här stranden ska vi ligga o glassa;)

Ikväll blir det hemlagade, grillade hamburgare! *YUM*! Sen blir det lite Prison Break innan hit the bed. Denna veckan kommer jag typ inte ha nåt liv alls då jag jobbar på båda jobben. Men, med allt jag vill ha kommer pengarna väl till pass! Igår efter resebyrån åkte vi förbi en bilaffär, jag blev helt kär i en Mazda 2, tur att Mathias är lite mer sansad annars hade vi haft en bil till idag...
Den här fast i silver/ljusblå metallic blev jag kär i!

Im out! PUSS

Tyson tröttis...


Kommentarer
Postat av: Jenni med barnen på T

Åhh härligt att få glida bort i vinter!!! Vad kan ett sådan kalas kosta ?



Skulle vi oxå behöva efter en otroligt kämpig vår och vi har ju fortfarande inte varit på bröllopsresa ännu, men men det kommer kanske till våren..



Ang stökigheten så har jag nog inget tips, tycker jag plockar HELA tiden men ändå blir det rörigare än rörigast ibland. 3 barn kan riva och röja ibland suck



Kramis

Jenni

2009-07-09 @ 09:52:44
URL: http://syskonent.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej babes ! Vad hände med ett inlägg om dagen ?!

KISSES

2009-07-09 @ 21:05:50
URL: http://wishuponadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0