Lite tankar..

Ligger i sängen med min fina familj, sambo + två hundar. Dags att sova! Är det bara jag som får hela huvet fullt av tankar då? Avundas Mathias, han somnar som en stock, oftast framför tvn.. Inte för att jag har svårt att somna men lyckas somna till tv eller film har jag aldrig gjort. Hur trött jag än är fladdrar det ändå tankar i huvet när jag väl lägger mej i sängen.. Skumt !

Helgen och början av nästa vecka är fylld av jobb men ons, tors är jag ledig! Onsdag 15 juli fyller min fina vän LISA år!
Så då blir det nog lite fika eller nåt=) Annars ska jag lägga min energi på att se om bilen kan komma in på verkstad, fick lite grejjer vi borde åtgärda på besiktningen!

Såhär sorglöst kan man inte köra runt
om man inte är snäll mot sin bil=)

Nee ska surfa vidare o kolla om det finns några fina kläder att köpa, men om jag känner mej rätt kommer jag inte hitta nåt.. Jag är nog den enda människa i hela världen som kan gå igenom en hel klädaffär och inte hitta ett enda plagg hihi..

Sov gott! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0