helguppdatering!

I helgen har det bara varit jobb, sov på Öland i lördags då det inte var nån ide att köra hem.. gillar inte att köra när jag är trött heller! Nu är det bara jobb imon sen hägrar två lediga dagar lovely!


Veckans kändis: Stellan Skarsgård köpte latte av mej=) Han var oerhört trevlig och ödmjuk och det tog ca fem minuter innan jag fattade att det var han, tänkte bara att det var en stammis eftersom jag kände igen han haha..

Mina två lediga dagar kommer bli härliga, på ons ska jag till Lisa på kalas, var länge sen jag träffade henne och Alex har nog blivit större sen jag såg honom sist! Sen på kvällen blir det nog en öl med mina fina jobbarkompisar=)
På tors ska jag till min kollega LG på Öland, blir lite hästridning, riktigt najs då det var åratal sen jag red!
Efter det ,eller innan har inte planerat än,ska jag till området där festivalen Öland Roots ska hållas och hjälpa min kära vän Anna med hennes chilltält! Hinner tyvärr inte besöka själva festivalen, Mathias ska gå, hans första semesterdag är på fredag;)

Världens finaste hundar säjer gonatt=)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååh ska du rida på torsdag? Vad roligt :) Nu får du njuta av dina ledighetsdagar snärtan, det är du värd! Puss puss

2009-07-14 @ 14:27:58
URL: http://lisamelton.blogg.se/
Postat av: Moa

Härligt med ledighet, enjoy babes ! PUSSEN

2009-07-14 @ 14:37:20
URL: http://wishuponadream.blogg.se/
Postat av: syster y!

Hästnana! Med Shadiutal... De vill jag veta hur det gick! Du var ju värsta hästtjejen back in the days

2009-07-14 @ 23:44:49
Postat av: Lisa

Förrsten... Stellan Skarsgård?!! Honom gillar jag

2009-07-15 @ 00:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0