Glass med två fina brudar!

Nu tar jag mej i kragen och börjar blogga som jag så länge varit sugen på!
Jag lovade ju Moa igår på vår spelkväll=)



Finaste Mååd!


Så får ju naturligtvis dedikera mitt första inlägg till min bästa van Moa, Ballan Mååd!

Idag efter jobber vart jag sugen på att göra nåt annat än att åka hem till soffan,
har haft lite mer energi nu när det varit så fina kvällar.
Så när Moa slängde iväg ett mess om glassdejt var jag inte sen att hänga på.

Vi packade in oss med Bellsan i bilen och drog till gästhamnen för varsin glass *YUM*
Gick runt o kollade på lite folk med, Larz Krizterz spelade ju så det var packat!

Nu är jag hemma i soffan igen och väntar på att min sambo ska dyka upp från jobbet.

Godnatt alla söta människor!





Kommentarer
Postat av: Moa

Åhhhh !!!!!

Vad kul gumman, lova mah att blogga ofta nu då :)

Tack för en mysig kväll, verkligen supernice !

Sov gott PUSSAR

2009-07-02 @ 22:48:19
URL: http://wishuponadream.blogg.se/
Postat av: Syster Y

Varför fick man inte se en bild på Larz Krizterz? Lite "dagens outfit" önskar jag också.

2009-07-02 @ 23:13:50
Postat av: Jenni med barnen på T

Jenni dansar in med Lars Krizters i öronen ler



Kramis

2009-07-03 @ 08:26:55
URL: http://syskonent.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad kul med en blogg o följa & läsa! Nu får du skriva så ofta du kan snärtan puss puss

2009-07-03 @ 13:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0