Fredag inte fridag..

Fredag betyder tyvärr inte som för många andra ledigt för mej eftersom jag nästan alltid jobbar helger.
Ikväll blir det mitt extrajobb på restaurangen i Stora Rör, helt ok då det är musikkväll, packat med folk
och rolig stämning!

Dessutom kommer jag jobba med min goda vän Anna och hennes syster Karin som jag jobbar med för
första gången ikväll! Ska bli kul.

Nu ska jag och min älskling åka och hälsa på en mina bästa vänner Lisa, hennes man Clint och
deras fina bebis Alexander. Många bebisar ser ju lite "osöta" ut men han var verkligen underbar från
första stund! Såg honom första gången när han inte ens var ett dygn gammal. 

Sen ska vi åka och handla kött till Mathias, han ska på teamfest med jobbet.

Kommer nog inte blogga nåt mer då jag är hemma typ halv ett inatt men hoppas alla får en underbar fredag,
lediga eller inte! Puss o Kram!

Min  sambo och jag på restaurangen där jag jobbar!
Mathias äter gott på restaurangen där jag jobbar!


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, ett inlägg till, me like !

Ha en bra dag på jobbet gummen ! =)

PUSSAR

2009-07-03 @ 14:46:39
URL: http://wishuponadream.blogg.se/
Postat av: cicci

o, va kul att du också skaffat blogg. då kan jag hänga mer lite mer vad som händer o fötter. hoppas vi ses till moas b-day, men det antar jag att vi gör =) Puss på timon

2009-07-03 @ 18:46:54
URL: http://ciccet.blogg.se/
Postat av: LG

kul:) börjat blogga!

syns i morra! kram kram

2009-07-03 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0