Drömsemestern hägrar!

Ledig dag idag, mycket skönt! Har faktiskt redan varit ganska produktiv , bokat tvättid (som Mathias iofs ska ha), badat mina hundar och småorganiserat lite!

Snart kommer Mathias hem från jobbet, sen har han körlektion vid halv fyra. Han är så duktig med sitt körkort! Minns bara hur jävla svårt och tråkigt jag tyckte det var, varje körlektion var ångest haha.. Kan ju iofs ha att göra med att  jag vill köra som jag vill och inte som nån gubbe säjer åt mej att köra hihi=p

Efter det ska vi iaf in till nån resebyrå i stan och äntligen börja kolla på vår höstsemester! JA jag vet att man kan boka själv via nätet men vill att det ska bli perfekt, handlar ju ändå om en ganska stor summa pengar och att då inte ha nån att fråga tycker iaf inte jag känns så tryggt.. Förmodligen blir det Egypten, vi kommer bara ta en vecka så kan inte vara för långt heller.
Thailand som är ett så populärt resmål känner jag inget som helst sug att åka till, känns bara sunkigt..

Det här hotellet har vi kikat på 

Fåse var vi hamnar! Bara det är sol är jag nöjd=)


Ha en bra dag, det ska jag ha=) PUSS






Kommentarer
Postat av: deas

Thailand är fiiiiiiiiint, bräcker medelhavet! Lång flygresa dock ;)

2009-07-06 @ 13:42:02
Postat av: Moa

Weeeeiii Resan är bokad ! :)

Glad för din skull gumman, du är verkligen värd en härlig semester !

PUSSPUSS

2009-07-07 @ 08:14:23
URL: http://wishuponadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0