Systerbesök!

Snart kommer min kära syster Camilla och ska bo hos mej en hel vecka! Der har nog aldrig hänt förut. Hon flyttade ju hemifrån redan som sextonåring och har sedan dess bott i bla Orrefors, Stockholm, Bornholm och nu i Malmö. En stor del av mitt liv sedan jag var fjorton har alltså gått åt till att sakna henne. Men jag har ju iofs alltid haft nån att åka och hälsa på med!

SISTERLOVE! (Ligger i släkten att bli dålig på bild..)

Fick reda idag på att jag fått ny lght och flyttar 1:a september! Så nu kommer jag bo inne i stan , fåse hur det blir men det blir nog bra,, Allt löser sej! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

awe sweets! det kommer bli jättebra i nya lägenheten inne i stan! PUSSSSARRRRR

2009-08-12 @ 08:06:53
Postat av: LG

aaawww va fin du e i glojärn!!!:D puss

2009-08-12 @ 08:50:36
Postat av: Moa

Mysigt med besök från syster ju :)

Och grattis igen till din nya lgh, allt kommer lösa sig på bästa möjliga sätt gumman !

PUSS

2009-08-12 @ 10:35:52
URL: http://wishuponadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0